Valg af AMR 2025
Valg af AMR 2025
Procesplan
- 1
Valgprocessen forelægges for HAMiU
Dette er sket på HAMiU's møde den 5. december 2024.
- 2
Udsendelse af information til institut- og afdelingsledere (niv. 3)
Arbejdsmiljøsektionen (AMS) udsender mail primo februar 2025. Følges op med Update-artikel og Nyhedsbrev fra AMS.
- 3
Valget gennemføres i uge 10, 11 og 12
Altså fra og med den 3. marts 2025 til og med den 21. marts 2025
- 4
Indmelding til AMS i uge 13
Institutter og afdelinger melder deres nye lokale arbejdsmiljøorganisation ind til AMS senest 28. marts 2025.
- 5
Funktionsperioden træder i kraft
Dette sker den 1. april 2025. Funktionsperioden slutter senest den 31. marts 2028.
- 6
Valg til fællesorganer - HAMiU og FSA
Dette gennemføres hurtigst muligt efter den 1. april 2025.
- 7
Obligatorisk arbejdsmiljøuddannelse
Tidspunkter for uddannelsesforløbene på AAU oplyses, når uddannelserne er tidsplanlagt.
Spørgsmål til procesplanen kan rettes til Arbejdsmiljøsektionen.
Læs om valget af arbejdsmiljørepræsentanter og find vejledningsmateriale til valget her: Valg af arbejdsmiljørepræsentant.